ناهید خوشنویس
الف) مشخصات تحصیلی:
_ دکتری علوم ارتباطات از دانشگاه علوم تحقیقات تهران در بهمن 1396
عنوان رساله :بررسی رعایت اخلاق حرفه ای در اخبار منتهی به انتخابات ریاست جمهوری 1396در شبکه های اجتماعی
- اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی ( گرایش تحقیق در ارتباطات) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
( عنوان پایان نامه:بررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی بر سبک زندگی
- اخذ مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی( گرایش روابط عمومی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
ب) سوابق تدریس:
1)تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2) تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از سال 1387 تا سال 1393
3)تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از سال 89 13
4) تدریس در مرکز علمی کاربردی واحد 13 تهران
5) تدریس در مرکز علمی کاربردی واحد 15 تهران
6)تدریس در مرکز علمی کاربردی موسسه فرهنگی شهرداری تهران
7 ) تدریس در دانشکده خبر تهران (مبانی ارتباط جمعی
8)تدریس در مرکز علمی کاربردی سازمان آتش نشانی تهران ( درس مدیریت سازمانی -جامعه شناسی)
9)تدریس در واحد بازرگانی (علمی – کاربردی) :)روابط عمومی ،تبلیغات و تشریفات)
10) تدریس در مرکز علمی کاربردی واحد 40 تهران(خبر نویسی )
فعالیت ها:
دارای کد پژوهشی دانشگاه دماوند
داور فصلنامه پژوهش های ارتباطی(صدا و سیمای جمهورس اسلامی ایران)
مدرس کلاس های ضمن خدمت شهرداری تهران
ج) مطالب و مقالات چاپ شده:
(1 بررسی تاثیر سریال های تلویزیونی بربعد اجتماعی سبک زندگی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
فصلنامه مطالعات افکار عمومی، شماره 9، بهار 1393 ص 245
(2رسانه و اهمیت سبک زندگی
ماهنامه رادیو، شماره 70، اردیبهشت 1392 ص 51
(3 نگاهی به وسایل ارتباطی از آغاز تا کنون
ماهنامه روابط عمومی، شماره 76، اردیبهشت 1390 ص 32
(4 رسانه و سبک زندگی
ماهنامه روابط عمومی، شماره 73، مهر 1389 ص 9
5)حرکت به سوی دنیای دیجیتال(ماهنامه روابط عمومی)
6)برررسی تاثیر برنامه های تلویزیونی بر سبک زندگی(ماهنامه روابط عمومی)
7) سواد رسانه ای –ساز و کار مقاومت در برابر تهاجم رسانه ها(ماهنامه روابط عمومی)
8) جایگاه تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری در ایران (پزوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام)
9)رعایت اخلاق حرفه ای در شبکه های اجتماعی در اخبار انتخابات 1396( چاپ شده در فصلنامه علمی -پژوهشی مطالعات رسانه ای
( دانشگاه علوم تحقیقات تهران)